Webáruházunkban sütiket használunk a tartalmak és hirdetések személyre szabásához, közösségi funkciók biztosításához, valamint weboldalforgalmunk elemzéséhez. Ezenkívül közösségi média-, hirdető- és elemező partnereinkkel megosztjuk a weboldalhasználatra vonatkozó adataidat, akik kombinálhatják az adatokat más olyan adatokkal, amelyeket te adtál meg számukra vagy az általad használt más szolgáltatásokból gyűjtöttek.

38.990 Ft

Doom (2016-os kiadás)

38.990 Ft
Webáruház készlet: Nincs készleten
Átlagos értékelés: (8)

Vélemények

5.00
8 értékelés
(8)
(0)
(0)
(0)
(0)
Értékeld a játékot!
2018. 11. 08.
Hail to the King Doomy

A régi is megvolt, annyit játszottunk vele, hogy a kockákról lekoptak a szimbólumok! :)
Az új Doom jobban bejött, főleg, hogy megváltozott a döcögős játékmenet, sokkal gyorsabban végig lehet pörgetni a scenariokat.
2018. 01. 06.
Ízig-vérig DOOM

Kíváncsi voltam, hogy egy FPS-ből lehet-e jó és működő társast kreálni? Jelentem igen, ahogy előttem is írták részletgazdag és gyönyörű a játék, a szabályrendszer sokkal könnyebben megérthető, mint elsőre sejtettem. A szörnyeket el is neveztük Culának, Jocónak, Bélának stb. mert annyira jó hangulatban telt a játék. Ó igen és...láncfűrész! Az egy zseniális fegyver ebben a játékban is, nem csak a PC-s játékban!
2017. 12. 26.
DOOM

Gyönyörű, részletgazdag. A játékmenet pörgős, nem mint az ehhez hasonló felépítésű játékok. A küldetések történetei épp csak minimálisak. Pont, mint a játékszoftver, a lényeg a hentelés.
2017. 07. 05.
Régen minden jobb volt

Nem tudok rá 5 csillagnál kevesebbet adni, de nekem valahogy a régi jobban bejött. Az viszont vitathatatlan, hogy gyönyörűen kivitelezett játékról van szó, a hangulata is rendben van, illetve rengeteg "cucc" van benne. Valamiért 5en nem az igazi a játék, de még úgy is veri a legtöbb nagy nevet. Lehet a régebbi jobb volt, de erre se tudok 5 csillagnál kevesebbet adni
2017. 02. 05.
DOOM Facebook csoport

A DOOM társasjátéknak van Facebook csoportja is, ahová szívesen várunk minden lelkes rajongót! :)
Mindkét társasjáték változathoz találhattok extrákat, segítséget, játékosokat.

A 2016-os Doomhoz a lelkes rajongók lefordították magyar nyelvre a szabálykönyveket és a játék kártyáit is.

https://www.facebook.com/groups/199570170246717/
2017. 02. 05.
Milyen a 2016-os Doom?

"A küldetésfüzet határozottan nem hozza azt a hangulatot, amit a régi Doom küldetései hoztak." - hallottam, és ezzel egyet kell értsek. A küldetés előtt van 2-3 felolvasandó mondat, meg a küldetés végén ugyanennyi mindkét oldal győzelmére. És kész.
No de nézzünk kicsit jobban a játék mélyére!

- Az új Doom változat határozottan gyorsabb játék lett, mert a pályát előre fel kell tenni az összes jelzővel együtt, így nem szakad félbe folyton a parti azzal, hogy az OL keresgeti a hiányzó tereplapkákat minden kanyar után. Ezzel viszont elveszik a felderítés izgalma.
- Ha kinyitsz egy zsilipet, az kikerül a játékból, több gond azzal sincs (sajnos taktika sem).
- Felolvasandó hangulatfokozó szöveg sincs termenként, szakaszonként, így azzal sem kell bajlódni.
- Mozogni akciókártyákkal tudunk (vagy annyit, amennyi a kártyán van, vagy egy tetszőleges lapunkat eldobva 6 lépést), és minden fegyvernek adott lőtávja van. Ez megint gyorsít a játékon, mert nem kell eldönteni kör elején, mit is akarsz csinálni, csak tedd a kártyáidtól függően és kész.
- A harc is gyorsabb lett: ha olyan fegyverkártyát játszol ki, ami enged dobni a kockákkal, akkor dobsz és a találatjelzőket kell szembeállítani egyetlen kártya 0-3 pajzs értékével, hogy kiderüljön mennyit sebeztél. Nem kell kiértékelni egy dobásban a lótávot, aztán osztani, kerekíteni, nem fogy el a lőszered sem.
- Nincs lapkagyűjtögetés sem. Ha rálépsz egy fegyver tokenre, egyedül azt teszed csak el (a hozzá való fegyverkártyákkal), a gyógycsomag azonnal kifejti hatását, a fegyveren kívül más jelző meg nincs (csak a küldetéshez közösen gyűjtendők), se vért, se adrenalin, semmi spéci.

Vagyis minden felkerül a pályára egyből, amire rálépsz, azt azonnal aktiválod, a lapokkal pörög a játék, és futkározol, meg hentelsz, míg meg nem szerzi a csapat a kellő számú feladat/haladás jelzőt. Azt még fontos megjegyezni, hogy a Doom 2016 sokkal kiegyensúlyozottabb társas lett, mint az elődje.

Összességében, az új Doom egészen más stílusú játék lett, mint a hosszadalmas elődje, így senki se bánja, hogy "csak" a régi változat van meg neki. De az biztos, hogy mindegyik nagyon jó feldolgozása a Doom játékoknak.

Aki teheti, próbálja ki a 2016-os, modernebb változatot is, nagyon ott van a brutálisan hentelős hangulata, azzal is lesznek izgalmas bevetések a szép tereplapkákkal, erőteljes kártya kombókkal, igényesen "szép" szörnyekkel.
2017. 02. 05.
Jó, de egészen más, mint a 2004-es változat

Biztosan sokan kíváncsiak a régi, 2004-es kiadású Doom és a 2016-os Doom közötti különbségekre.
Lássunk egy kis összehasonlítást:

Az új Doom leginkább rohanva hentelős játék lett, ami a Doom 4 PC-s játék stílusát hozza, ahol a tengerészgyalogos inkább brutális killer. Míg a korábbi verzió inkább túlélős, jussatok ki valahogy a szintről, kevés felszereléssel, kevés reménnyel, és ott a megszállók vannak fölényben az OL kezében. Egészen más a két játék harcrendszere, lendülete, stílusa.
A régiben 66 figura van (puhább műanyagból), az újban 37, de minőségibb, részletgazdagabb. A régiben annyi folyosó, szoba, zsilip, terem, tereplapka, hogy komoly bevetéseket is simán tervezhetsz belőle, nehezen fogynak el a lapkák, az újban jóval kevesebb, viszont kétoldalasak (bázis belső és küldő felszín). Grafikailag az új tereplapkák meghatározóak, nagyon látszik rajtuk, hogy mit jelenít meg egy adott helyszín, ezáltal sokkal kötöttebb, míg a korábbi változat egysíkúbb, semlegesebb fémpadlós mintával rendelkezik, emiatt viszont bármi lehet a helyiség, ahová a játékosok belépnek. A régi játékideje az újnak 2-3 szorosa is lehet, így aki gyors hentelésre szeretne rápörögni, és az új dizájn jobban bejön neki, az az új változatot fogja keresni, a szerepjátékosabb változat meg a régivel lesz jobb.
Legalábbis szerintem.
2017. 01. 14.
Hell is waiting for you

Egy nagyon jó kis játék lett az új Doom társasjáték kiadásból. Bár az előző verziót csak ismertető videókból ismerem, azért bátran kijelenthetem hogy az akkori dudgeon crawler játékmechanika már a múlté. Mint az az újabb FF figurás játékokban is megmutatkozott kezdve a Descent 2nd. ed-el, egy merőben új alapokra helyezett játékmenet ill. játéktér kialakítás és küldetésrendszer alakult ki ami jogosan váltotta a régebbi előd játékokat.
A Doom viszont nem küldetés rendszerű. Minden egyes küldetés önállóan játszható benne (fejlesztett karakterek továbbvitele nélkül). Ami tökéletesen passzol a témájához.
A játék maga elég egyszerü és érthető szabályokon alapul megkönnyítve így a játékmenetet. Tapasztalat alapján az invader és a marine játékosok kellően ki vannak egyensúlyozva az előrehaladást tekintve. Egyátalán nem tapasztaltuk azt hogy valamelyik fél jelentősen el tudott volna húzni a győzelemhez vezető úton.
Rövid ízelítő az első játék utolsó köréből:
- táblán lévő gyalogosok státusz fázisnál; 1
- az invaderek védelme egy halom démon köztük a Mancubus és a Baron of Hell, persze mind tökéletesen védte az utolsó kettő objektum és a közeli teleport közötti teret
- frag tokenek száma 4
és ekkor jött a Black Ops aki kegyelem döfést adott a 2 Cacodemon-nak, majd majdnem szétfűrészelte a Pinky-t. Felvette a maradék 2 objectet majd a Manbucus mögött elsurrant a teleporthoz megnyerve ezzel a marinok küldetését. Mindez vagy 8 kártyájába került 2 main actionnel (egy kör alatt),
és igen, ha nem jár sikerrel akkor az invader simán begyüjti a maradék 2 fraget :)

Mindenkinek csak ajánlani tudom aki kedveli a játékmesteres játékokat, vagy nem riad vissza tőlük és szintiszta pörgős akcióra vágyik ahol gyakran fordul a szerencse kereke.