2. Mage Wars verseny

2013-11-07 14:21:00

A Mage Wars egy kétszemélyes stratégiai kártyajáték, mely a gyűjtögetős kártyajátékok és a figurás-táblás játékok legjobb vonásait ötvözi úgy, hogy igyekszik kiküszöbölni azok hibáit. A játékosok egy-egy varázslót alakítva idézhetnek lényeket, mondhatnak varázslatokat, ölthetnek magukra varázstárgyakat egy saját, személyre szabott varázskönyvből. A cél az ellenfél varázslójának legyőzése! Ebből a játékból rendezünk most második alkalommal versenyt, ahol a játékosok ismét összemérhetik tudásukat a bajnoki címért!

Jelentkezési határidő: 2013.11.16 szombat, 14h
Jelentkezés: e-mailben az info@gemklub.hu címen vagy személyesen a verseny helyszínén 
A verseny helyszíne: Gémklub, 1092 Bp, Ráday u. 30/b
A verseny nevezési díja: ingyenes
A verseny díjazása később kerül kihirdetésre A játékosok varázskönyveik összeállításához a következő kiadványokból válogathatnak:

- Mage Wars alapdoboz

- Mage Wars: Forcemaster VS Warlord kiegésztő

- Mage Wars: Conquest of Kumanjaro kiegészítő

- Mage Wars: Core Spell Tome 1

- Mage Wars: Core Spell Tome 2

A varázskönyvek legfeljebb 120 pont értékben tartalmazhatnak varázslatokat. Az egyes partik között nincs lehetőség a könyvek módosítására.

Az egyes partik időlimitesek, legfeljebb 75 percesek. Ha a 75 perc alatt egyik játékos varázslójának élete sem csökken nullára, a játszma véget ér, és a győztes az a játékos, akinek varázslója aktuálisan kevesebb sebesüléssel rendelkezik. Egyenlőség esetén a játszma döntetlennel ér véget. 

A verseny svájci rendszerben zajlik. Az egyes játszmák nyertesei 1, vesztesei 0 pontot szereznek, míg döntetlen esetén mindkét játékos 0,5 pontot kap. Az első forduló után a győztesek a győztesekkel, a vesztesek a vesztesekkel, a döntetlenezők pedig a döntetlenezőkkel kerülnek összepárosításra. A további fordulók után az azonos pontszámmal rendelkező játékosok kerülnek össze lehetőleg úgy, hogy mindenki mindenkivel csak egyszer játsszon. 

A verseny négy fordulón keresztül tart. Aki a négy forduló alatt a legtöbb pontot szerzi, elnyeri a bajnoki címet!

A fordulók után 15 perces szünetet tartunk, amely egyszer igény esetén 30 percre növelhető. 

Kérjük, hogy aki teheti, ne csak a varázskönyvét, hanem az egész dobozt hozza magával a versenyre.


Adim

Te lehetsz az ELSŐ aki hozzászól!
Hozzászóláshoz kérjük jelentkezz be!
Belépés