Tájékoztatás az Unlock! – Szabadulós kalandok társasjátékkal kapcsolatban

2018.01.02.

Bizonyára többen láttátok, hogy az Unlock! – Szabadulószobás kalandok társasjáték-újdonságunk tavaly év végén beérkezett, de jelenleg nem elérhető a webáruházban és a boltjainkban. Az ok, hogy jelenleg rajtunk kívül álló okok miatt a játékhoz tartozó applikáció egy korábbi verziója érhető csak el. Mindent megteszünk annak érdekében, hogy az applikáció minél rövidebb időn belül frissüljön.

Unlock

Elnézést kérünk azon vásárlóinktól, akik elsők között megvették a szabadulószobás társasjátékot és egyúttal kérjük szíves türelmüket: amint az applikáció frissítésre kerül, azonnal jelezzük webáruházunkon és a Facebook oldalunkon.

Eddigi hozzászólások:

Tuska Miklós - 2018.01.05.

Kedves Anett!

Elnézést kérünk a kellemetlenségért, sajnos az applikációval valóban akadtak gondok, dolgozunk a minél hamarabbi korrigáláson. Az említett számoknak is az appban kellett volna megjelenniük, a kártyák tartalma szerencsére nem szorul javításra. Kérjük várjon a másik két történet végigjátszásával az applikáció frissítéséig, melynek megtörténtéről a weboldalon adunk majd tájékoztatást.

Szekeres Anett - 2018.01.03.

Én megkaptam szilveszter előtt a játékot. Az egy dolog, hogy az app hibás volt, de hibás kártyák is vannak a dobozban. Január 1-jén írtam erről egy e-mail-t, legyenek szívesek minél előbb visszajelezni, mert így a játék 1/3-a "mehetett a kukába", és kérdéses, hogy a másik 2 story hibátlan-e és végig lehet-e játszani.

Regina Fischborn - 2018.01.03.

Kár... így nem tudom igénybevenni rá a héten elérhető partyjáték kedvezményt. :(

Hozzászóláshoz kérjük jelentkezz be!
Belépés