Vélemények
Értékeld a játékot!
2020. 08. 18.
Kiváló!
Nekem, például megvan a "Pretty pretty" kiegészítő, ami ezzel kombinálva nagyon érdekes lesz! :D Még ha játékmechanikailag nem is éri meg akkor is... vámpír-pónik? Ki nem hagynám! xD Szerintem a Smash Up-nál amúgy is minél több kiegészítőd van annál jobb móka... miért pont a szörnyek maradjanak ki? ;)
Nekem, például megvan a "Pretty pretty" kiegészítő, ami ezzel kombinálva nagyon érdekes lesz! :D Még ha játékmechanikailag nem is éri meg akkor is... vámpír-pónik? Ki nem hagynám! xD Szerintem a Smash Up-nál amúgy is minél több kiegészítőd van annál jobb móka... miért pont a szörnyek maradjanak ki? ;)
2020. 02. 18.
Power counter
Kifejezetten tetszett, hogy a power counterekre van kihegyezve a hangyás, a tudósosos és részben a vámpíros pakli is. Az őrült tudósokkal 20-30 power counter sem nagy szám! A vérfarkasok egy érdekes pakli, még nem tudtam megfejteni igazán a lényegüket. Jól sikerült kiegészítő, főleg úgy, hogy az alapjátékhoz képest nem forgatja fel a menetet.
Kifejezetten tetszett, hogy a power counterekre van kihegyezve a hangyás, a tudósosos és részben a vámpíros pakli is. Az őrült tudósokkal 20-30 power counter sem nagy szám! A vérfarkasok egy érdekes pakli, még nem tudtam megfejteni igazán a lényegüket. Jól sikerült kiegészítő, főleg úgy, hogy az alapjátékhoz képest nem forgatja fel a menetet.
2019. 08. 18.
a többi kiegészítő jobb, de ez is jó
Ez a kiegészítő hozza be a +1 power jelzőket, de a négyből csak három faj használja őket, és igazán csak két faj használja őket érdekesen (a hangyák mozgatják és duplázzák őket, illetve védelemnek használják, az őrült tudósok pedig kvázi erőforrásként használják). A vérfarkasok és vámpírok, csak úgy mint a filmekben, a játék többi fajához képest unalmasak, a vérfarkasok eléggé hasonlóak a dinókhoz, a vámpírok pedig nem igazán csinálnak érdekes kombókat és gyengék. Ha szereted a játékot, még mindig bőven megéri beszerezni ezt a kiegészítőt is, de a többi kiegészítő érdekesebb.
Ez a kiegészítő hozza be a +1 power jelzőket, de a négyből csak három faj használja őket, és igazán csak két faj használja őket érdekesen (a hangyák mozgatják és duplázzák őket, illetve védelemnek használják, az őrült tudósok pedig kvázi erőforrásként használják). A vérfarkasok és vámpírok, csak úgy mint a filmekben, a játék többi fajához képest unalmasak, a vérfarkasok eléggé hasonlóak a dinókhoz, a vámpírok pedig nem igazán csinálnak érdekes kombókat és gyengék. Ha szereted a játékot, még mindig bőven megéri beszerezni ezt a kiegészítőt is, de a többi kiegészítő érdekesebb.
2019. 08. 18.
Szörnyű? Dehogy!
"A Monster Smash a hollywoodi B-horrorok ikonikus szörnyeiből farag SU-frakciókat. Ehhez behoz egy új mechanizmust, szerencsére csak egy apróság, de a játékbéli szerepe meghatározó tud lenni. Ez pedig az erő-jelző, a power counter, ami maradandó erőnövekedést eredményez a lényeken, természetesen képességek által juthatunk hozzájuk. Használatuk egyszerű, csak rá kell pakolni az adott lényre annyi VP-jelzőt (ami így nyilván nem VP-ként funkcionál), amennyit a hatás mond, és így a lény annyival erősebb lesz. Hogy ez tápos-e? Hááát... egy icipicit, de elég helyzetfüggő. Szerencsére a lapok nem ontják magukból a power countereket, ha igen, akkor bizonyos feltételekkel. Érzésem szerint elég jól ki lettek egyensúlyozva az új csapatok.
A Vérfarkasok mondjuk nem is használják az erő-jelölőket, hanem hirtelen kitörésekben adnak maguknak plusz erőt (ezekkel ügyesen kell bánni, tartalékolni a buffokat és akkor nagyon sok pluszt össze lehet szedni). A Vámpírok akkor kapnak erő-jelölőt, ha más lények elpusztulnak (emiatt a Macskákkal nagyon jól kombóznak), illetve vissza tudnak hozni egy-két lényt erősebben (kicsit lassúak). Az Őrült Tudósok a szakértői az erő-jelölőknek: termelik azt és újrahasznosítják - hangulatos. Végül az Óriás Hangyák igazi bolyként viselkednek, alapból gyengék, de az akcióikkal sok erő-jelölőt magukra ránthatnak, amit aztán át is tudnak csoportosítani.
Az erő-jelölő egy picit gyorsít a játékon (elvileg hamarabb dőlnek be a bázisok, persze ez is játékfüggő), a csapatok pedig nagyon jópofák. Erősen ajánlott kieg."
"A Monster Smash a hollywoodi B-horrorok ikonikus szörnyeiből farag SU-frakciókat. Ehhez behoz egy új mechanizmust, szerencsére csak egy apróság, de a játékbéli szerepe meghatározó tud lenni. Ez pedig az erő-jelző, a power counter, ami maradandó erőnövekedést eredményez a lényeken, természetesen képességek által juthatunk hozzájuk. Használatuk egyszerű, csak rá kell pakolni az adott lényre annyi VP-jelzőt (ami így nyilván nem VP-ként funkcionál), amennyit a hatás mond, és így a lény annyival erősebb lesz. Hogy ez tápos-e? Hááát... egy icipicit, de elég helyzetfüggő. Szerencsére a lapok nem ontják magukból a power countereket, ha igen, akkor bizonyos feltételekkel. Érzésem szerint elég jól ki lettek egyensúlyozva az új csapatok.
A Vérfarkasok mondjuk nem is használják az erő-jelölőket, hanem hirtelen kitörésekben adnak maguknak plusz erőt (ezekkel ügyesen kell bánni, tartalékolni a buffokat és akkor nagyon sok pluszt össze lehet szedni). A Vámpírok akkor kapnak erő-jelölőt, ha más lények elpusztulnak (emiatt a Macskákkal nagyon jól kombóznak), illetve vissza tudnak hozni egy-két lényt erősebben (kicsit lassúak). Az Őrült Tudósok a szakértői az erő-jelölőknek: termelik azt és újrahasznosítják - hangulatos. Végül az Óriás Hangyák igazi bolyként viselkednek, alapból gyengék, de az akcióikkal sok erő-jelölőt magukra ránthatnak, amit aztán át is tudnak csoportosítani.
Az erő-jelölő egy picit gyorsít a játékon (elvileg hamarabb dőlnek be a bázisok, persze ez is játékfüggő), a csapatok pedig nagyon jópofák. Erősen ajánlott kieg."