Vélemények
Értékeld a játékot!
2017. 11. 19.
Jó, de nem különlegesen jó
Ahogyan mások is írták, ez egy fantasy-történet, mágiával, szerepjátékszerű elemekkel. Szuperül néz ki az egész, rengeteg helyszínnel és kalanddal, ami miatt jó hosszú a játék. Meglehetősen bonyolult a történet és nagy-nagy mázli kell a győzelemhez. Élveztük a játékot, de a logikát és rejtvényeket kedvelőknek ez kevésbé fog ízleni.
Ahogyan mások is írták, ez egy fantasy-történet, mágiával, szerepjátékszerű elemekkel. Szuperül néz ki az egész, rengeteg helyszínnel és kalanddal, ami miatt jó hosszú a játék. Meglehetősen bonyolult a történet és nagy-nagy mázli kell a győzelemhez. Élveztük a játékot, de a logikát és rejtvényeket kedvelőknek ez kevésbé fog ízleni.
2017. 01. 11.
Eddigi kedvenc kalandom, elbűvölő fantasy világgal, varázslással, új mechanikai elemekkel
A TIME Stories, még ha a kezdeti lelkes bejelentések után lassuló tempóban is, de folyamatosan újabb kalandokkal bővül. A Prophecy of Dragons gyönyörűen illusztrált, immerzív, a fantasy világához jól illő minijátékokkal kibővített, remek történet - nekem eddigi kedvencem a négy megjelentből (beleértve az alapjátékét). Egyetlen bánatom az, hogy a kalandokat vélhetően összefogni hivatott háttértörténet az Asylum óta ötletszerűen, csigalassúsággal halad, és (ki merem mondani) valószínűleg soha nem fog megérkezni sehova. Úgy tűnik, az egyes mesélők szabadságát fölé helyezik a nagy kép integritásának, amivel önmagában nem is lenne baj, csak akkor minek az a pár nagyravágyó célzás?... Így csak csalódást okoz felcsigázott képzeletünk. Különálló kalandokként kezelve őket viszont nagyon szórakoztatóak.
A TIME Stories, még ha a kezdeti lelkes bejelentések után lassuló tempóban is, de folyamatosan újabb kalandokkal bővül. A Prophecy of Dragons gyönyörűen illusztrált, immerzív, a fantasy világához jól illő minijátékokkal kibővített, remek történet - nekem eddigi kedvencem a négy megjelentből (beleértve az alapjátékét). Egyetlen bánatom az, hogy a kalandokat vélhetően összefogni hivatott háttértörténet az Asylum óta ötletszerűen, csigalassúsággal halad, és (ki merem mondani) valószínűleg soha nem fog megérkezni sehova. Úgy tűnik, az egyes mesélők szabadságát fölé helyezik a nagy kép integritásának, amivel önmagában nem is lenne baj, csak akkor minek az a pár nagyravágyó célzás?... Így csak csalódást okoz felcsigázott képzeletünk. Különálló kalandokként kezelve őket viszont nagyon szórakoztatóak.
2016. 01. 22.
Fantasy
A Space Cowboys csapata tovább csiszolt a játékon, illetve fontos, hogy az eddigi leghosszabb történetet/játékidőt hozza a játék, legalábbis ahogy mi tapasztaltuk. Emellett végre egy igazi Fantasy környezetbe utazunk vissza az időben, ami komoly különbség (számunkra előny) az eddigiekhez képest. A baráti társasággal együtt már alig várjuk a következő kiegészítőt, ami ha minden igaz Egyiptom tematikájú lesz.
A Space Cowboys csapata tovább csiszolt a játékon, illetve fontos, hogy az eddigi leghosszabb történetet/játékidőt hozza a játék, legalábbis ahogy mi tapasztaltuk. Emellett végre egy igazi Fantasy környezetbe utazunk vissza az időben, ami komoly különbség (számunkra előny) az eddigiekhez képest. A baráti társasággal együtt már alig várjuk a következő kiegészítőt, ami ha minden igaz Egyiptom tematikájú lesz.