Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü

Qin

Ár:
12.990 Ft
Átlagos értékelés: 4 / 5 csillag! (3)
Szállítási díj: Ingyenes
Elérhetőség: Nincs készleten

Leírás

Az ókori Kína nem csak a kultúra és tudományok bölcsője, de harcos fejedelmek otthona is volt. Az uralkodókat már gyermekkoruktól a háború művészetére oktatták, hogy logikai és stratégiai képességeik tökéletesek legyenek. Reiner Knizia Qin című játékában mindkettőre nagy szükségünk lesz. A családi társasjátékban a területszerzés és pagodák építése a cél, melynek során igyekszünk a lehelyezett lapkákkal minél nagyobb, azonos színű területeket létrehozni, amire saját pagodáinkat emeljük, hatalmunk szimbólumaként. Közben azonban a táblán lévő semleges területek irányítására is oda kell figyelnünk, mert ez könnyen megfordíthatja az állást. A Qin az ókori Kína világát megelevenítve hoz el nekünk egy letisztult, taktikus társasjátékot, amelyek szabályait – ahogy azt a klasszikus keleti játékoknál megszokhattuk – egy perc műve megtanulni, de a számtalan logikai lehetőség még számos lejátszott parti után is tartogat meglepetéseket.

Vélemények

4.00
3 értékelés
5
(0)
4
(3)
3
(0)
2
(0)
1
(0)
Írja meg véleményét!
| 4 / 5 csillag!
2019. 07. 31.
Absztrakt, de mennyire csodálatos

Az ára elég magas a doboztartalomhoz, és a szabály is nevetségesnek tűnik elsőre, egy oldalra ráfér az egész... aztán kiderül, milyen mélységeket rejt a játékmenet! Eddig csak ketten játszottuk, de simán el tudom képzelni, hogy három vagy négy játékossal is tökéletesen működik és élvezetes. Akciós áron szereztem be, így azt mondom, hogy nagyon is megérte, de az eredeti árért is ajánlom azoknak, akik a sakk felől közelítenek a modern társasok felé (igen, ketten nagyon hasonlít egy sakkjátszmához a Qin).
| 4 / 5 csillag!
2015. 09. 28.
Könnyed

Stratégia, harc, aki szereti a kicsit gondolkodtató, taktikázó játékokat annak kiváló.
| 4 / 5 csillag!
2015. 07. 11.
absztrakt területfoglalós

Magas az interakció és térképen zajlik a csata. A tábla elég hamar beszűkül annyira, hogy egymásba akadjunk.
De elég absztrakt a játékmenet. Megvan benne az a tipikusan Kniziás érzés.
A játék célja elsőként lerakni az utolsó pagodámat. Emiatt ahhoz képest könnyed játékról van szó. Könnyen elővehető kevébé gyakorlott játékosokkal is.