Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü

Szélmalomharc - Tilting at Windmills

Ár:
4.990 Ft
Átlagos értékelés: 5 / 5 csillag! (1)
Szállítási díj: 790 Ft
Elérhetőség: Raktáron

Leírás

A spanyol lovagkorból ismert Don Quixote és Sancho Panza története elevenedik meg a játékban. A tűző naptól kótyagos
lovag és hűséges fegyverhordozója hirtelen megpillant egy óriást… nem szélmalmot… Óriást! Szélmalmot!
Roham! – ordítja a lovag. Ki fog győzni? Csak rajtad áll!
A Szélmalomharc egy kétszemélyes társasjáték, melyben a játékosok Don Quixote és Sancho Panza karaktereit irányítják. A
figurák egymással szemben haladnak a pályán. A játékosok mozgás kártyák kijátszásával hol a lovagot, hol pedig a
fegyverhordozót léptetik. Egy kör addig tart, amíg a két figura össze nem találkozik az úton. Minden kör végén az egyik
játékos megszerzi a legfölső szélmalom/órias kártyát, melyen a kártya győzelmi pont értéke is fel van tüntetve.
Kétféle módon lehet megnyerni a játékot. Vagy a játék végén több ponttal rendelkező játékos nyer, vagy az a játékos,
akinek maradtak ép lándzsái. Ha egy játékos eltöri az összes lándzsáját, azonnal veszít. Lándzsa akkor törik, ha a játékos az
óriás oldalával szerez meg egy kártyát.
A játéknak négy összetettségi foka van, amelytől komolyabb játékosoknak is kihívás lesz ez a ránézésre egyszerű családi
társasjáték.

Vélemények

5.00
1 értékelés
5
(1)
4
(0)
3
(0)
2
(0)
1
(0)
Írja meg véleményét!
| 5 / 5 csillag!
2017. 11. 17.
Ne hagyd ki!

Büszkeséggel tölt el, hogy egy magyar társasjátékfejlesztő elméje alkotta meg ezt a rengeteg koncentrációt igénylő, változatos játékmódokat tartalmazó és nagyszerű élvezeteket nyújtó játékélményt.

A jaték tökéletesen átadja és lehetővé teszi játékosai számára a stratégiai és egyben taktikai tervezést.

A tömör játékszabályzat következményeként az első játékmenet nehézkesen indulhat, de a következő játékra már elég tapasztalatot gyűjthet a résztvevő, hogy már a körök elejétől kezdve szövőgethesse nyerési lépéseit. A játékos döntéseivel hátrányos helyzetbe szoríthatja partnerét, magát előnybe juttathatja, de előfordul, hogy taktikai lépései kontraproduktívvá válhatnak, így az újonnan kialakult helyzet számos további taktikai gondolkodásra késztetheti.

Vajon melyiket válasszam a lehetőségeim közül?
Küldetés kártyákat teljesítsek? Győzelmi pontokat gyűjtsek? Az ellenfelemet ejtsem ki? Kockázatos lépések a kevésbé bizonytalannal szemben...
... és TENGERNYI (óriás vagy szélmalom?) IZGALOM várja a játékosokat.

Az elkerülhetetlen szerencsefaktor is képviselteti magát a játékban, kellemesen kevés mennyiségben.


ELŐNYÖK:

* tematika-mechanizmus harmónia
* átszellemült játékélmény, külvilág kizárása, koncentráció fejlesztése
* partner gondolkodásmódjának megismerése, kölcsönös szellemi fejlődés
* esztétikus grafikai megjelenés (az illusztrációk kivitelezése az összes komponensen koherensek)
* ösztönzés a szatirikus regény elolvasására
* kicsi-gazdaságos dobozméret (ellenben hatalmas játékélmény)

RITKA-ÉRTÉKES ELŐNY:

* 2 SZEMÉLYES játékok közül az élvonalon brillírozik (bárki társaságában lennél, újra, és újra lelkesen elővennéd a dobozt)


HÁTRÁNYOK:

* néhol nem egyértelmű, rövid, kibontatlan játékszabályok
* néhány küldetés kártya kiegyensúlyozatlan (saját szabályok megszavaztatásával könnyen kiegyenlíthető)