A megfelelő kártyák gyártáselőkészítését azonnal megkezdtük, várhatóan október végére elkészülnek. Kérjük, hogy kövesd nyomon a kommunikációnkat, hogy értesülj arról, hogy pontosan mely napon lesznek elérhetők az új kártyák.
Hogyan juthatsz majd hozzá az új kártyákhoz?
- Ha a Gémklub webáruházban rendeltél Igen? és…-t, akkor tájékoztató emailt fogsz kapni az új kártyák beérkezéséről. Amint elkészülnek a kártyák, küldünk számodra az újragyártott kártyákból.
- Ha a Gémklub webáruházban megrendelted az Igen? és... társasjátékot, de még nem kaptad meg, egy kis türelmet kérünk: akkor fogjuk eljuttatni Hozzád, amikor a dobozban már a megfelelő kártyák szerepelnek.
- Az Igen? és… a Gémklub webáruházban jelenleg előrendelhető, de csak a kártyák újranyomását követően fogjuk folytatni a társasjáték kiszállítását.
- Ha bármely Gémklub-Gondolkodó boltunkban vásároltál Igen? és… társasjátékot, akkor amikor az új kártyák elérhetőek lesznek, akkor bármely boltunkban a hibásan nyomtatott kártyapakli vagy számla ellenében aduk egy új kártyacsomagot.
Ha Igen? és… társasjátékot vásároltál a Gémklub webáruházban vagy a Gémklub-Gondolkodó boltokban, de esetleg nem szeretnéd megvárni az új kártyák elkészültét, lehetőséged van számla ellenében visszahozni, illetve visszaküldeni a társasjátékot és visszatérítjük az árát.
Amennyiben nem a Gémklub webáruházban, illetve a Gémklub-Gondolkodó boltban vásároltad meg az Igen? és... társasjátékot, akkor a vásárlás helyén juthatsz majd hozzá az új kártyacsomaghoz.
Elnézést kérünk a fenti kényelmetlenségért!
További információ és tájékoztatás a Gémklub ügyfélszolgálat elérhetőségén: info@gemklub.hu,
06 20 366 7080.