Webáruházunkban sütiket használunk a tartalmak és hirdetések személyre szabásához, közösségi funkciók biztosításához, valamint weboldalforgalmunk elemzéséhez. Ezenkívül közösségi média-, hirdető- és elemező partnereinkkel megosztjuk a weboldalhasználatra vonatkozó adataidat, akik kombinálhatják az adatokat más olyan adatokkal, amelyeket te adtál meg számukra vagy az általad használt más szolgáltatásokból gyűjtöttek.

Tájékoztatás az Igen? és… társasjáték kártyáinak cseréjéről

2019. 10. 03. 00:00:00
Tájékoztatás az Igen? és… társasjáték kártyáinak cseréjéről

 

A közelmúltban megjelent Igen? és... társasjátékban a kártyák sajnos tévesen kerültek nyomtatásra, mely a játékélményt kedvezőtlenül befolyásolja abban az esetben, ha valaki gyerekkel játszik.  (A nyakkendő nem a felnőtteknek szóló kártyákon szerepel, és ezért gyerekekkel nem lehet a szabály szerint játszani. A felnőttnek kell értelmeznie és válogatnia a gyereknek való kérdéseket.)

A megfelelő kártyák gyártáselőkészítését azonnal megkezdtük, várhatóan október végére elkészülnek. Kérjük, hogy kövesd nyomon a kommunikációnkat, hogy értesülj arról, hogy pontosan mely napon lesznek elérhetők az új kártyák.

Hogyan juthatsz majd hozzá az új kártyákhoz?

- Ha a Gémklub webáruházban rendeltél Igen? és…-t, akkor tájékoztató emailt fogsz kapni az új kártyák beérkezéséről. Amint elkészülnek a kártyák, küldünk számodra az újragyártott kártyákból. 
- Ha a Gémklub webáruházban megrendelted az Igen? és... társasjátékot, de még nem kaptad meg, egy kis türelmet kérünk: akkor fogjuk eljuttatni Hozzád, amikor a dobozban már a megfelelő kártyák szerepelnek.
- Az Igen? és… a Gémklub webáruházban jelenleg előrendelhető, de csak a kártyák újranyomását követően fogjuk folytatni a társasjáték kiszállítását.
- Ha bármely Gémklub-Gondolkodó boltunkban vásároltál Igen? és… társasjátékot, akkor amikor az új kártyák elérhetőek lesznek, akkor bármely boltunkban a hibásan nyomtatott kártyapakli vagy számla ellenében aduk egy új kártyacsomagot. 

Ha Igen? és… társasjátékot vásároltál a Gémklub webáruházban vagy a Gémklub-Gondolkodó boltokban, de esetleg nem szeretnéd megvárni az új kártyák elkészültét, lehetőséged van számla ellenében visszahozni, illetve visszaküldeni a társasjátékot és visszatérítjük az árát.

Amennyiben nem a Gémklub webáruházban, illetve a Gémklub-Gondolkodó boltban vásároltad meg az Igen? és... társasjátékot, akkor a vásárlás helyén juthatsz majd hozzá az új kártyacsomaghoz.


Elnézést kérünk a fenti kényelmetlenségért!

További információ és tájékoztatás a Gémklub ügyfélszolgálat elérhetőségén: info@gemklub.hu,
06 20 366 7080.